Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• 0

Faq Not Working

Question

Posted · Report post

Good afternoon,

My FAQ is not working after the heading

Overige Wordboxer vragen

You can see it at my website.

Don't know what I am doing wrong, please advise.

Kind regards,

Willem

7 answers to this question

Posted · Report post

Hi Willem,

The numbers for each accordion must keep increasing when they are on the same page, even though they are in separate accordion sets, so you shouldn't use number="1" again but continue to number up from 11 (the last number in your first set) to number="12".

Hope that works.

Ellen

2 people like this

Posted · Report post

It is working perfectly fine for me on Firefox for Mac. Which browser are you using?

Posted · Report post

Hi Rob, what do you exactly test? Because with my own testing not all af the questions are opening... Hope we can get it solved.

Posted · Report post

The sections:

Overige Wordboxer vragen

and

WordBoxer bugs

.. Are not working right. Check your code to be sure it is all correct. I assume you have not closed/opened each section correctly since the entire first section works properly.  (More info on this)

Posted · Report post

HI Catrina, I tried it in Firefox also, and it did not work.

The first questions work, but the questions under the second and third heading don´t open.

In my code I can not discover something wrong:

[pl_raw]

<h2>WordBoxer spel</h2>

[pl_accordion name="wordboxergame"]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="1" heading="Waar vind ik de spelregels?" open="yes"]

Als je de app WordBoxer opent komt je in het beginscherm. Hier vind je de knop 'Instellingen', kies vervolgens voor 'Help'. Het spel WordBoxer wordt daar goed uitgelegd.

Als je in het speelscherm zit kun je klikken op 'Menu' links onder in het scherm. Vervolgens kies je voor 'Help' en kom je ook op de pagina met uitleg over WordBoxer.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="2" heading="Hoe kan ik de gekozen letters (in één keer) deselecteren?"]

Door over het scherm je vinger te bewegen (swipen) kan je alle letters in één keer deselecteren. Om alleen de laatste letter te deselecteren druk je eenmaal op die laatste letter.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="3" heading="Hoe kan ik gespeelde spellen verwijderen?"]

De WordBoxer matches die afgelopen zijn kunnen verwijderd worden door de vinger erover heen te bewegen (swipen) en dan te drukken op de knop 'verwijderen'.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="4" heading="Hoe kan ik zien welke woorden gespeeld zijn in een WordBoxer spel?"]

Als je in een match zit, klik op de knop 'Score' rechts onderin van het scherm. Daar zie je alle woorden die gespeeld zijn in dat spel.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="5" heading="Hoe word bepaald welke speler de ronde bonus krijgt?"]

De speler met het langste woord in die ronde wordt beloond met de ronde bonus. De ronde bonus is goed voor een 'shuffle' in de volgende ronde van de bonus tegels. Als beide spelers een woord hebben gelegd met dezelfde lengte, dan gaat de bonus naar de speler die in desbetreffende ronde slechts één beurt had.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="6" heading="Hoe kan ik vrienden aan mijn Boksclub toevoegen?"]

Dat kan op twee manieren.

Als je in het speelscherm zit klik je op 'Menu' links onder in het scherm. Dan kies je voor 'Tegenstander'. Je ziet nu de statistieken van jouw tegenstander. Bevalt het je? Dan kun je hem of haar toevoegen aan jouw boksclub door te klikken op 'Boksclub' rechts onder in het scherm. Je krijgt dan een pop-up waar je op 'Toevoegen' klikt.

Als je in het scherm bent van de Boksclub (als je de app opent kies je dan voor 'Boksclub), kun je kiezen voor '+' recht boven in het scherm om vrienden toe te voegen per e-mail, via de alias of via Facebook.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="7" heading="Hoe activeer ik de notificaties voor WordBoxer?"]

Ga naar je iPhone/iPad/iPod instellingen, kies dan voor 'Berichtgeving' en activeer de notificaties voor WordBoxer.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="8" heading="Kan ik het 'ring bell' geluid deactiveren voor Wordboxer?"]

Ga naar je iPhone/iPad/iPod instellingen, kies dan voor 'Berichtgeving' en deactiveer de geluiden voor WordBoxer.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="9" heading="Hoe lang duurt het voordat je beurt vervalt?"]

Jouw beurt vervalt met 5 dagen. 48 en 24 uur voordat dit gebeurd krijg je een waarschuwing van WordBoxer.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="10" heading="Wat betekend TKO?"]

TKO betekent 'Technisch Knock Out'. Als jouw tegenstander opgeeft of niet speelt binnen 5 dagen dan win je op basis van TKO.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxergame" number="11" heading="Ik denk dat een woord wel/niet thuis hoort in het WordBoxer woordenboek, wat kan ik doen?"]

Als je het niet eens bent met een woord dat je gelegd hebt in WordBoxer (zou wel juist moeten zijn of is feitelijk niet juist), ga dan naar 'Menu' links onder in het scherm en kies dan voor 'Meld woord' terwijl je het woord dat je wilt melden ook daadwerkelijk zo hebt gelegd in het speelveld.

[/pl_accordioncontent]

[/pl_accordion]

<h2>Overige Wordboxer vragen</h2>

[pl_accordion name="wordboxeroverige"]

[pl_accordioncontent name="wordboxeroverige" number="1" heading="Ik heb een iPad, waarom kan ik WordBoxer niet vinden?"]

In de iPad iOS6 App Store zijn iPad en iPhone apps niet langer zichtbaar is hetzelfde zoekresultaat scherm. Om WordBoxer te vinden moet je eerst de iPhone tabblad selecteren voordat je 'WordBoxer' invult in het zoekveld.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxeroverige" number="2" heading="Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?"]

Allereerst moet je de app minimaal updaten naar versie 1.1.2. In deze versie kun je het WordBoxer wachtwoord resetten op het toestel waar je als eerste WordBoxer op speelde. Als het toch niet lukt kun je een e-mail sturen naar support[at]wordboxer.com.

[/pl_accordioncontent]

[/pl_accordion]

<h2>WordBoxer bugs</h2>

[pl_accordion name="wordboxerbugs"]

[pl_accordioncontent name="wordboxerbugs" number="1" heading="Ik heb een Premium account gekocht, maar ik zie nog steeds reclame?"]

Dit is een bug in de eerste update van WordBoxer voor de App Store (versie 1.0.5), excuses voor het ongemak! Vanaf versie 1.0.8 van WordBoxer is dit probleem verholpen. Anders: ga naar 'Instellingen', kies voor 'Wissel van speler' en log opnieuw in met jouw gegevens.

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxerbugs" number="2" heading="Ik ben ingelogd op Facebook via WordBoxer. Ik kan al mijn vrienden zien en zij kunnen mij ook zien. Maar als zij mij proberen uit te dagen komt deze melding: '... is niet geregistreerd als een Facebook speler in WordBoxer'."]

Om de Facebook registratie op te slaan in onze database moet er een vorm van interactie zijn. Bijvoorbeeld door het openen van een spel. Maar soms is er een korte vertraging bij Facebook met het verwerken van de registratie. Wacht een momentje en probeer het dan nog eens!

[/pl_accordioncontent]

[pl_accordioncontent name="wordboxerbugs" number="3" heading="Als ik probeer in te loggen op Facebook via WordBoxer crasht de app."]

Dit is een bug in de eerste WordBoxer update voor de App store (versie 1.0.5), sorry voor het ongemak! Vanaf versie 1.0.8 is dit probleem opgelost.

[/pl_accordioncontent]

[/pl_accordion]

[/pl_raw]

Posted · Report post

Willem,

I have tested your site with Firefox (Windows based), on IE9, Safari, Opera, and Chrome and the FAQ works perfectly.

I don't see any errors in your code.